Regulamin
Niniejszy Regulamin stanowi o zasadach wynajmu, rezerwacji, zamówienia oraz usług związanych ze sprzętem oraz i lub/ realizacją usługi obsługi technicznej imprezy. Zakres oraz warunki wynajmu lub realizacji usług zostają określone każdorazowo pomiędzy klientem a Art Solutions w Umowie i / lub Zamówieniu, której niniejszy Regulamin jest uzupełnieniem. Regulamin stosuje się w zakresach dotyczących danej Umowy. W przypadku rozbieżności pomiędzy Umową a Regulaminem Umowa ma pierwszeństwo.
Definicje:
Art Solutions - Łukasz Kiełczewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Art Solutions” w Łomiankach przy ul. Przełajowej 8, wpisaną do centralnej ewidencji działalności gospodarczej pod numerem NIP: 118 199 87 28, REGON: 142981150
Klient – osoba lub podmiot zawierająca Umowę z Art Solutions
Regulamin – niniejszy Regulamin, dostępny na stronie internetowej: https://artsolutions.net.pl/zasady-wspolpracy-wynajmu/
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
Sprzęt - wszelkiego rodzaju urządzenia techniczne i zaplecze eventowe (nagłośnienie, oświetlenie, sceny, namioty, wyposażenie itp.), wypożyczane i dostarczane przez Wynajmującego
Umowa – umowa współpracy pomiędzy Klientem, a Art Solutions
Zamówienie – zamówienie realizacji wynajmu lub usług przez Art Solutions
Rezerwacja sprzętu
Rezerwacja Sprzętu dla nowych Klientów indywidualnych, firm oraz spółek prywatnych odbywa się:
- Na podstawie Umowy lub
- Na podstawie Zamówienia.
W celu dokonania rezerwacji konieczne jest wpłacenie zaliczki lub zadatku, w wysokości określonej w Umowie lub zamówieniu, płatnej przelewem na podstawie faktury pro forma.
Kwota zaliczki lub zadatku może wynosić 50-100% całej wartości ceny i ustalana jest każdorazowo indywidualnie z klientem.
Zaliczka oraz zadatek nie są stosowane w umowach lub zamówieniach zawieranych z podmiotami publicznymi.
W przypadku rezerwacji terminów z dużym obłożeniem konieczne jest wpłacenie Zadatku, który nie podlega zwrotowi, chyba, że do realizacji Usługi nie doszło z winy Art Solutions lub za zgodnym porozumieniem Stron.
Cena
Cena wynajmu Sprzętu jest ustalana przez Wynajmującego indywidualnie w zależności od dostępności, miejsca montażu oraz wysokości rabatu udzielonego Klientowi. W celu uzyskania ceny należy zwrócić się o indywidualną wycenę na adres email zapytania@obslugaimprez.eu Po dokonaniu płatności, Wynajmujący wystawia fakturę VAT zgodnie ze stosownymi przepisami prawa.
Obowiązki Klienta
- Klient ma obowiązek przedstawić rzetelne warunki dotyczące możliwości montażu Sprzętu, uwzględniając ukształtowanie terenu, tereny zamknięte / trudno dostępne, roślinność, brak możliwości dojazdu, konieczność wnoszenia i/lub przenoszenia sprzętu
- Klient ma obowiązek wyznaczyć osobę decyzyjną, obecną podczas montażu Sprzętu.
- W chwili zakończenia montażu, Klient zobowiązany jest do podpisania "Protokołu z wynajmu sprzętu", w którym wypisane są wszystkie przekazywane urządzenia/akcesoria.
- W przypadku trwałych zabrudzeń, trwałych uszkodzeń mechanicznych Sprzętu np. przecięcia lub narażenia materiału na "dym z grilla" itp. substancji tłustych, Klient w pełni odpowiada materialnie za wymianę Sprzętu na nowy.
- Klient zapewnia, że do miejsca realizacji wymagany jest bezpośredni dojazd samochodem do 3,5T. Art Solutions nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia wynikające z niedopełnienia przez Klienta ustaleń związanych z wjazdem i dostępem do miejsca realizacji.
W przypadku braku spełnienia powyższych obowiązków przez Klienta realizacja usługi lub wynajmu może nie być możliwa w części lub całości. W takim przypadku jeżeli do realizacji nie doszło (z winy Klienta) Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu wynagrodzenia.
Odpowiedzialność Klienta
Klient zapewnia, że będzie odpowiadał za Sprzęt w tym wszelkie jego uszkodzenia sprzętu oraz uszkodzenia dóbr materialnych uczestników wydarzeń pokryje zgodnie z cenami ustalonymi według aktualnej wyceny. Za bezpieczne składowanie i przechowywanie Sprzętu w czasie pomiędzy wydarzeniami i poszczególnymi dniami odpowiada Klient.
W przypadku odwołania wydarzenia z winy Klienta w terminie krótszym niż 7 dni przed wydarzeniem Art Solutions należy się całość wynagrodzenia.
Realizacja Zamówienia
- Art Solutions zapewnia własny transport, montaż oraz demontaż Sprzętu. Nie ma możliwości odbioru Sprzętu we własnym zakresie (nie dotyczy niektórych akcesoriów/elementów wyposażenia - do uzgodnienia indywidualnego).
- Art Solutions jest zobowiązany do jednorazowego montażu Sprzętu. Ewentualne zmiany położenia poszczególnych elementów są dodatkowo płatne i uzależnione od harmonogramu montażu Art. Solutions.
- W przypadku nie dotrzymania przez Klienta uzgodnionego terminu - czasowego opóźnienia montażu, nie pojawienia się na miejscu osoby decyzyjnej wyznaczonej przez Klienta (dotyczy powyżej 30 minut), lub innych przyczyn niezależnych od Art. Solutions może zostać naliczona opłata dodatkowa i/lub zostać opóźniony czas montażu Sprzętu.
- Art Solutions ma prawo odmówić montażu namiotów/zadaszenia scen i/lub samych ścian bocznych/horyzontów na miejscu montażu ze względu na niebezpieczeństwo dla uczestników wydarzenia, oraz spowodowane trudnymi warunkami atmosferycznymi.
- Art Solutions nie ponosi odpowiedzialności za działania siły wyższej, problemów z siecią energetyczną i przerwami w dostawę prądu, a także warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zlecenia.
- Art Solutions nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne działanie usługi wynikające z problemów z łączem internetowym.
- Klient ma prawo złożenia reklamacji do wykonanej usługi w formie pisemnej lub mailowej na dane wskazane w dziale dane kontaktowe.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni.
W przypadku reklamacji zgłaszanych przez osoby nie będące konsumentami reklamacje powinny być zgłaszane niezwłocznie, a termin maksymalny na ich zgłoszenie to 7 dni od wykonania usługi. Po tym terminie reklamacja nie będzie rozpatrywana.
Dane kontaktowe
E-mail: zapytania@obslugaimprez.eu
Tel: 22 296 21 28
Adres: ul. Chmielna 73b/15 00-801 Warszawa
Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. Prawem właściwym dla Umowy jest prawo polskie.
Regulamin wprowadzono
Warszawa
dnia 8.05.2023
Informacja RODO o ochronie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informuję, że:
Administratorem Pani/Pana* danych osobowych jest Łukaszem Kiełczewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Art Solutions” w Łomiankach przy ul. Przełajowej 8, wpisaną do centralnej ewidencji działalności gospodarczej pod numerem NIP: 118 199 87 28, REGON: 142981150
Będziemy przetwarzać Pani/Pana* dane wyłącznie w celu wykonania umowy … objętej udzielonym zleceniem, zgodnie z zasadami wymienionymi w art. 5 RODO. Niedopuszczalne jest przetwarzanie Pani/Pana* danych w celu marketingu bezpośredniego.
Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu* prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana* danych, przetwarzanych w celu i na podstawie wskazanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana* dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana* interesów, praw i wolności lub Pani/Pana* dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Przechowywanie i przekazywanie danych
Będziemy przechowywać dane przez okres niezbędny dla prawidłowego wykonania umowy, nie dłużej jednak niż do przedawnienia dochodzenia roszczenia lub zatarcia skazania.
Pani/Pana* dane osobowe mogą zostać przekazywane wyłącznie podmiotom współpracującym, pracownikom oraz księgowym i prawnikom i którzy ponoszą odpowiedzialność za naruszenie zasad przetwarzania.
Prawa
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu* prawo do:
- a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- b) sprostowania (poprawiania) swoich danych
- c) żądania usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
- d) przenoszenia danych
- e) wniesienia skargi do organu nadzorczego
Informacje
Podanie danych jest dobrowolne z tym, że odmowa ich podania może utrudnić albo uniemożliwić należytą obsługę i realizację zlecenia.
Informuję, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana* dane nie są profilowane.
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu* prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana* danych osobowych, (w tym należących do szczególnej kategorii), ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano zgodnie z prawem, przed jej wycofaniem.